söndag 17 februari 2008

Nymasserad

Nu är jag precis hemkommen från en av Roberts bröder och är alldeles mör. Har fått min efterlängtade massage.
Jag har något knepigt i svanken, så nu var det dags att ta tag i det hela. Niklas frågade vart jag hade ont och sa på en gång att det kan vara muskeln som går från ryggen, över hela baken och ner mot benen (arselmuskeln med andra ord). Så jag skulle få ryggen masserad och så skulle jag dra ner byxorna så skulle jag även få ont i baken (hmm...det där lät inte lika bra nu som när han sa det).

Men i alla fall. Massagen var kanon. Tills han skulle massera muskeln längre ner. Fy fan vad ont det gjorde! Han tyckte dock att jag var rätt "duktig" som inte skrek. "Du är inte så mycket kärring som du ser ut att vara". Tack...? Eller? :)

Jag är betydligt stelare på höger sida och nu vet jag vilka muskler jag ska försöka strecha lite extra. Så det var väl investerade 100 kr + att jag ska bjuda på öl någon gång då jag inte hade någon ytterligare 50-lapp löst.

Inga kommentarer: