fredag 15 februari 2008

Äntligen fredag!

Så är det fredag igen då! Vad veckorna går fort! Jag hinner inte riktigt med.
Om en vecka sitter jag i Sundsvall och skriver tenta igen. Första 3 poängen i Redovisning och ekonomistyrning. Kan inte säga att jag direkt längtar. Men det är ju en hel vecka kvar som sagt!

Idag blir det fullt ös! Jag har fortfarande ont i halsen och får små skov då jag blir jättetrött, annars mår jag bra. Om ett par timmar kommer brorsan hit, så jag tänkte passa på att plugga tills han gör det. Sedan tänkte jag ta tag i att baka ett gäbg grahamsbullar igen. Blev så bra sist. Därefter har jag en del disk som står och väntar och när ändå brorsan är här kan han nog ställa upp och hjälpa mig vika lite gigantiska lakan ;)

Lasagne står på matsedeln idag. Med quornfärs. Blir nog finemang.
Till 18.30 har vi bokat 3 biljetter till Alien vs. predator - Requim. I'm looking forward to it! Robert är kanske inte så jättesugen på att lägga ut pengar på att se den, men det vill i alla fall jag och brorsan! :)

Ja, så ser min dag ut. Någon annan som har något trevligt i gärningen en fredag som denna?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nice Nice! P och jag började se dne filmen men jag mådde illa den kvällen så vi sket i det. :p Jag och Sis ska faktiskt ha en liten syskonkväll ikväll vi med!

Anonym sa...

Hejsan.
det värmer ett fadershjärta när man läser dagens toppen. Hoppas att ni får det trevligt.

pappsen