torsdag 21 februari 2008

Mina fredagsplaner

Om någon nu har missat det så vill jag bara påminna om att jag har tenta imorgon. Och när man har tentat så får man vara fruktansvärt ego och lat. Så såhär ser min önskefredag ut:
  • vakna pigg och utvilad 6.00 och är i tid för tentan i Sundsvall kl 8.00.
  • är klar med tentan senast 9.30
  • är i stan strax efter 10 eller så och åker och solar (naturligtvis utan att bränna mig)
  • äter en underbar lunch på stan alt. köper hem en fab lunch
  • åker hem och blandar mig en drink och lägger mig i ett skumbad med en bok (endast skönlitteratur tillåten)
  • är lagom salongsberusad, ursnygg och sminkad tills Robert kommer hem
  • svullar hembakad pizza till middag
  • tillbringar kvällen i soffan med en drink i ena handen och fjärrkontrollen i den andra för att hindra Robet från att byta kanal då jag ska se Let's dance. Alt. är Malin på besök men kvällen pågår ändå som tidigare angivet.
  • tar en Resorb och går och lägger mig lagom berusad och kärleksfull

Hur låter det? Wouldn't that be nice!?

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh, kommer sötnosen på lördag? :) Ja, det låter trevligt! Jag kanske ska på bio med brorsan på fredag, och blir det inte av kanske Tess skulle komma och se en film. Men jag ska kolla upp det! P ska kanske till Nora på lördag så då gör jag gärna något. Har dock inte införskaffat något alkohol haltigt men men. :)

Anonym sa...

Tack snälla:)))