fredag 29 februari 2008

Åka eller inte åka...

Robert tycker att vi ska besöka Skulebacken innan vi åker hem imorgon, nu när jag har all utrustning till mina blades. Jag är lite tveksam utan någon direkt anledning. Är i och för sig lite sugen på att titta på snowboardtävlingen de ska ha i centrala stan imorgon.

Provade att åka blades fö första gången i Hassela för snart ett år sedan. Robert filmade lite av ett av åken. Det ser verkligen ut som om att det går jättelångsamt! :D Jag får väl skylla på att det var fruktansvärt isigt i backen, så man ville inte dra på världens fart :D

Läg märke till slutet av filmen, det är den biten som är rolig :)
Enjoy!

3 kommentarer:

Anonym sa...

tss nee den blir svår att klå:)
annars i helgen dÅ?

glädjer mig att vi båda använder " enjoy"

Anonym sa...

tss ja du förgyller ju med skidklipp:P

tss själv ska jag försöka komma ut å sväng amina lurviga... det är väl det som händer typ.. sen hushållssysslor.. ser ut som skit:D


Sa upp meg för jag hade ledsnat.. fungerar det bra att studera på distans?
funderar nämnligen på att göra det:)

Anna sa...

Skule är SKITBRANT!!!