onsdag 27 februari 2008

Cykel, cykel...

Jag och Robert inbillar oss att vi kommer att cykla en del i Linköping, när vi väl flyttat dit. Det verkar vara lite av en cykelstad + att vi kommer att bo riktigt nära skolan osv.
Jag har en gammal cykel, men Robert skulle behöva införskaffa en.
Men om man nu ska cykla en massa och bara använda bilen när man typ ska veckohandla eller det är riktigt pissigt väder, borde man då inte ha en riktigt snygg cykel att glida runt på? Även fast det kan komma att innebära att låsa in cykeln i förrådet varje kväll för att ingen ska sno den?Klart man ska!
Så jag har hittat den typ av cykel jag vill ha. Ytterligare en sak att spara till, om ingen vill lägga ut drygt 4000-5000 på en cykel till mig i födelsedagspresent? ;)

Titta och njut. Betydligt flera finns på inreda.com.


Dessa två går på ca 5300 kr.

Och denna skönhet kostar ca 4300 kr.

1 kommentar:

Miah sa...

En bra cykelkorg är ett måste tycker jag. Plus att det är skönt om det inte är så långt mellan styre och sadel så man kan sitta upprät och inte behöver luta sig så mkt framåt. Snyggt med rosa!