torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag!


Och så är det alla hjärtans dag igen! Denna romantiska dag då vi ska köpa nallar och rosor i överflöd.
I år har jag faktiskt inte köpt någon present till Robert. Förra året köpte jag boken En kärleksförklaring från Bluebox, där man skulle sätta in bilder och skriva om tiden som varit. Lite som en baby-bok, men för par :) Den var rätt söt, men Robert är inte så mycket för att få romantiska presenter (eller så döljer han det väldigt väl) så jag tänkte laga mat, göra efterrätt och inhandla en flaska vitt istället i år. Det funkar väl?
Så, hur ser alla hjärtans dag ut för er?

4 kommentarer:

Anna sa...

Jobbar till sex och rider ikväll!

Fia sa...

Det lät som en riktig myspys-dag :D

Anonym sa...

Härligt. :) Jag och P ska käka thaimat och mysa ner oss i soffan med en bra film!

Som vi vet är ju inte P mycket att köpa presenter han heller utan sa igår "Bara för att förvarna dig så har jag itne köpt något till dig till imorgon". Blir vi förvånade?

Miah sa...

Åh...är inte mkt för blommor å sånt. Vi firar vår 5-åriga förlovningsdag idag. men vi har firat den ( Shan Achti ) och vi firar mer imorgon (middag och bio) men alla hjärtans dag, njaaaaeee.