fredag 11 januari 2008

Trött och slut

Malin och jag tog en tur till badhuset idag. Sola och basta. Så skönt, men herregud vad trött man blir! Är verkligen seg nu. Tur att man har Robert som passar upp :)
Är inte bra i ryggen ännu och har dessutom fått en öm punkt på höger sida. Antagligen för att jag spänt mig och rört mig konstigt på sistone. Drygt är det i alla fall.

Vad har alla för fredagsplaner då?
Vi ska kanske dra ihop ett gäng och spela lite poker, eller så blir det till att slappa i soffan med en film och en drink eller två.

Jag har faktiskt pluggat lite idag. Så jag är på gång! Tenta om en vecka. Känner ett fruktansvärt stort motstånd till den här tentan. Så ointressant att jag vill kräkas. Men jag har ingen lust att göra en omtenta heller när jag väl är igång och läser 100% igen. Vi får se hur det går. Jag gör mitt bästa så får vi se hur långt det håller.

Inga kommentarer: