fredag 4 januari 2008

Sjuk idag också

Har ytterligare en hemmadag. Mår dock lite bättre idag. Har inte samma känsla att jag vill krypa ur mitt eget skinn och är lite klarare i skallen, men jag har nog fortfarande lite feber, är trött och grinig. Känns faktiskt lite knepigt att jag inte är förkyld alls, utan bara har febervibbar. Känns som om att något saknas.... Men jag ska väl inte klaga! Då blir man kanske piggare snabbare istället!

Lite jobbigt var det ändå i morse att jag vaknar före Robert och känner att det nog skulle sitta fint med frukost, men HAN har absolut ingen tanke på att kliva upp. Detta efter att vi båda sovit 11 timmar.
Jaja, upp kom vi och Robert fixade frukost. Jag orkade i alla fall blanda juice :)
Så idag ska jag nog tillbringa mycket tid i soffan framför Desperate Housewives. Malin lockar ju med en tjejkväll imorgon med tjejfilm och påståendet att hon ska lära sig dricka vin. En kväll i soffan brukar ju inte vara så ansträngande. Men det blir nog inte till 5 i så fall som det brukar bli när man tillbringar helger med Malin :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra! :) Nejmen precis! Jag har inte tänkt så mycket på det, men din soffa är kung å se på film i! :b

Anonym sa...

Ja, men jag hittade den andra mobilen och bytte batteriet så nu funkar min mobil igen! Jag är helt överlycklig! Men vad snällt av honom. :) Öhm. "Vad kvinnor vill ha" är en sån där typisk tjejfilm..den har man dock sett 1000 ggr. Har du något förslag?