onsdag 16 januari 2008

Ny favorit



Jag har en ny favoritdrink: Cuba libre, eller rom och cola om man vill vara tråkig och kalla den för vad den är. I just love it!
Är på bättre humör nu. Har varit på dansen, lugnat ner mig lite och när jag kom hem hade Robert tänt en massa ljus, daton var nästan helt omformaterad, han poppade pocorn och gjorde mig en drink (eller två) och så såg vi på Beowulf. Riktigt cool film! Så snyggt animerad emellanåt! Bör ses bara för det. I wish you all a wery good night!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dej..dålig minnen av rom och cola fast den e goo

Fia sa...

JAg har inte hunnit få några dåliga minnen ännu, men det är tjejfest på G nästa helg, så det kanske kommer :D

Anonym sa...

Gillar du rom å cola, coolt! Själv tycker jag den är skitäcklig och förstår inte riktigt det fantastiska med den som alla säger :)

Fia sa...

Miah: Jag hade fått för mig att det var äckligt, men I love it now! Kanske hjärnan som säger ifrån efter allt sötsliskigt man druckit tidigare :)