söndag 27 januari 2008

Lyckad lördag

Igår satt jag sex timmar på föreläsning i Sundsvall. Redovisning. Jag är så glad över att jag har det jobb jag har, för jag frstod allt hon pratade om! Thank you! Så nu måste jag bara ta mig an de upplagda föreläsningsanteckningarna från i fredags, då jag inte närvarade.
I och med att det var lördag, så hade ju inte cafeterian/restaurangen på universitetet öppet, så jag var duktig och hade med mig matsäck. Av de 0 personer som närvarade så var vi 7 pers som satt kvar på skolan under lunchen och åt medhavd matsäck. Och surprise surprise: alla var kvinnor!
Under tiden var Robert och åkte bräda med några friends. Invigde nya snowboarden.

Väl hemma, runt 17, tillagade vi en underbar pasta carbonara som vi avnjöt till Desperate housewives. Man hann inte pusta ut särskilt länge innan det var dags att åka igen. Hämtade Sunq och mötte upp Malin, hennes P och Tess på bowlinghallen. Vi körde jejerna mot killarna :)
Det gick rätt bra för mig, trots att jag inte var särskilt nöjd med mitt klot. 129 resp 136 poäng. Sista serien hann vi inte spela klart, men den gick mindre bra :)

Därefter sammanstrålade alla hos oss för lite drinkar, sällskapsspel, poker, Ztv och skitsnack.
Trots att Malin var med så blev det inte en så sen kväll. Sunq och Malin gick hem strax efter 2.

Lyckad lördag som kräver en soft söndag.

Inga kommentarer: