lördag 5 januari 2008

Jobbigt värre

Robert är nere i Sundsvall med en kompis för att inhandla efterlängtad snowboard. Jag kunde inte vara så mycket mindra intresserad....
Jag känner mig rätt okej idag, så jag försökaer få lite ordning här hemma. Vi började plocka ner julsaker igårkväll så jag tänkte avsluta det hela. Jag kan säga det att det verkligen märks att jag legat sjuk ett par dagar. Svettas som en gnu för minsta lilla ansträngning. Hur många blir helt slut av att vika trosor? *räcker upp handen*
Jaja, man får vila emellanåt. Orkar inte böka med julgardinerna själv, så de får nog hänga kvar tills imorrn, men resten ska bort. Julgranarna är redan nerburna till förrådet. Tänkte försöka packa allt så vettigt som möjligt, då de inte kommer användas igen förrän de genomgått en flytt.
Det ser fruktansvärt tomt ut i lägenheten nu när allt försvinner. Tråkigt. Det är vid sådana här tillfällen man känner för att göra om, men det är ju rätt onödigt. Så jag får väl bara bita ihop.

Blåser som fanken ute. Jag vet inte hur många gånger jag sa åt Robert i morse att köra försiktigt. Kommer man upp i tillräckligt hög hastighet så lär ju våran lilla brum-brum lyfta! Får väl ta och ringa dem om en stund kanske? (morsa-varning I know!)
Nä, jag ska kanske ta lite julsaker och gå ner till förrådet innan jag pausar med lite Desperata Husfruar.

Have a nice Saturday!

1 kommentar:

Anonym sa...

ah, plocka ner julsaker.. hm, kanske ar dags for det ja :) ha en fin helg!