onsdag 19 december 2007

Tomte-outfit


Jag var lite julig på jobbet idag. Sista arbetsdagen innan jul ni vet.
Så det blev min underbara stora svarta kofta, röda leggins, svarta benvärmare och naturligtvis min nya härliga tomteluva! Matchades med mina röda och svarta glasögon (orka ta på sig linser klockan 6 på morgonen).
Fick till och med komplimanger av chefen för min utstyrsel! Han förstod inte varför inte fler hade klätt sig lika juligt.
"Kanske för att de inte har sin sista dag innan jul ännu" var mitt svar.
"Va? Har du det idag?"
"Ja, jag jobbar bara måndag till onsdag den här veckan" (som jag gjort de senaste veckorna)
"Jaha."

Så bra koll har min chef på när jag är på jobbet :) Trots att det står på tavlan utanför mitt kontor vilka dagar jag är där.
Jaja, han är man. Man ska väl kanske inte kräva för mycket ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

underbar tomtenissa:P fantastiks:D

jag älskar onsdagar för då får man ÄTA vad man vill:P
nu smäller jag i mig 200 gram gräddnougat:D