måndag 17 december 2007

Shoppingsug

Var ute nu på lunchen för inhandling av lite pynt till mig själv för att matcha jultemat därhemma. Lite röda underkläder med andra ord. Men man hittar ju så mycket annat också! Lindex har till exempel massor av söta strumpor, strumpbyxor, leggins, knästrumpor och benvärmare. De har dessutom börjat med något som jag är väldigt fascinerad över. Små mini-värmare för hälen och tårna. Alltså små ministrumpor för en viss del av foten. Jättesnygga att ha om man kanske har tunna strumpbyxor eller så, ska vistas inomhus utan partyskorna och är (som jag) är frusen om fötterna. VILL HA!
Och så H&M. Massa fina tights. De har bla. 2-pack av svarta och gråa tights, ett par släta och ett par ribbade, för 149 kr. Vill också ha! Tights är typ det skönaste man kan ha på sig. Tights gör det legitimt att gå omkring i bara långkalsonger, för det är ju egentligen vad det är. Ett par lite snyggare, tighta långkalsonger. Ge mig fler!
Robert: uppsök underklädsavdelningar för inköp av mina julklappar. Kanske en ny pyjamas? Typ Hello Kitty på H&M för 179 kr?
Ja huga, det känns som om jag måste göra om min januari-budget och ge utrymme för seriös shopping. Kanske får lite shoppingpengar av mormor i och för sig?
Hmm.....detta måste planeras noggrant...

1 kommentar:

Anna sa...

Jag bokar också gärna in mig på lite shopping!!! Kram