söndag 2 december 2007

Olycklig frånvaro

Det blev inget skrivet igår. Detta beror på att jag låg i soffan hela dagen. Asbakis. Jag ska säga det att det var längesen jag var så bakis! Ska inte dricka Mintu mer.....
Hade filmkväll med Malin och Pelle. Vi såg Rocky horror picture show (älska!) och därefter blev det kortspel. Naturligtvis så intog vi lite alkohol. Timmarna rusade förbi och helt plötsligt var klockan drygt 4, så Mali och Pelle bestämde sig för att gå hemöver :)
När jag väl tog mig ur sängen vid 11 så mådde jag inte bra! Vid 15 hasde jag repat mig så pass att jag faktiskt trodde att jag skulle kunna äta något lite senare. Vid 17 blev det pizza. Ultimata bakismaten. Malin smsade och frågade om vi ville följa med på discobowling. Hmm....tror inte det!
Klockan 20 somnade både jag och Robert i soffan. Vid 21.30 vaknade vi och gick och lade oss. Så mycket blev det av min advent-förberedande dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack! :) Det tycker jag låter bra! På fredag jobbar jag till 8.. På lördagen har jag däremot ingeting planerat förutom att jag och syrran ska ha fest hemma hos min pappa på rosenbäcksallen på kvällen! Jag har ingen idé om när det blir birsta än eftersom Pelle drar ;/