tisdag 11 december 2007

ÅNGEST!

Jag vet inte vad jag ska hitta på i julklapp till Roberts mamma. Enligt julklappslistan (som jag själv skrivit *pucko*) ska jag köpa en julklapp till en av storebröderna och så till Roberts mamma. Men jag vet inte vad jag ska köpa! Har inga bra idéer alls! Nytt fenomen för mig!
Först tänkte jag på typ en pocket (typ deckare, då jag vet att hon gillar sånt) och lite lyxiga duschsaker och så. Sen så tänkte jag kanske en lite häftigare stegräknare. Men nej. ÅNGEST!
Hon är ju på språng hela tiden. Har fullt upp med hundarna och alla tonåringar i huset. GI-människa (därav tanken på stegräknare). Någon som har någon idé? Får inget svar av henne vad hon önskar sig. Förutom en handdator.
Man vill ju att det ska bli en bra julklapp också, då vi inte ger bort så många under det firandet.
Och så ska det inte kosta allt för mycket. Upp till 200, max 300 kr. Anyone?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kanske en bra deckare att lyssna till i örat när svärmor är ute på språng.

Anonym sa...

Det var jag Eva som svarade.

Fia sa...

Hade funderat på det också. Fick faktiskt önskelista igår, så det blir till att gå ut och spana på lunchen idag igen :)