torsdag 27 december 2007

Julklappar

Nu tänker jag faktiskt vara lite mallig och skryta om alla julklappar som cirkulerade under julhelgen. Så om ingen vill veta vad jag fick, sluta läs.

Av Robert:
  • Ny mobiltelefon. En söt, rosa Nokia :)
  • Rosa skidglasögon (nu fattas bara pjäxor)
  • Långkalsonger från Åhléns med hjärtan på
  • Little Britain säsong 3 (har fått en säsong varje jul vi varit tillsammans)

Av lillebror:

  • Goldwell shampo och balsam + necessär
  • Liten sminkbox med UNDERBARA ögonskuggor :)
  • Amor duschcreme och bodylotion. Luktar gudomligt!

Av mamma och pappa:

  • Presentkort på IKEA (sweet)
  • Pumas I'm going-box
  • Täckkjol
  • Robert och jag fick presentkort på en stå-uppkväll 29/2 med David Batra, inklusive middag samt hotellövernattning. Beat that if you can!

Av Niklas (en av Roberts big brothers):

  • Rosa vettenflaska med Disney-prinsessor på :)
  • 2 pocketböcker

Av Delnia (Roberts lillasyster):

  • Senaste Harry Potter (har mycket nice att läsa nu)

Av svärföräldrarna:

  • Set med 4 små keramiktomtar, en större samt en tillhörande ljuslykta

Av farmor:

  • Lakan till dubbelsängen (uppskattas alltid)
  • Jättesöt lila ljuslykta på hög fot

Av mormor:

  • WWF's samlartomte 2007 (har sedan slutet på 90)
  • Robert och jag fick lite kassapåfyllning. Sparas till nya lägenheten :)

Jag garanterar att jag glömt saker, men jag uppdaterar allt eftersom minnet återvänder :)

Jag känner mig i alla fall väldigt bortskämd och jag saknar absolut ingenting. Jag var nöjd redan efter den första av tre julklappsutdelningar på julafton :)

Inga kommentarer: