måndag 24 december 2007

Julafton 2007

Så, hur ser då vår julafton ut?
Jag har varit vaken till och från sedan klockan 6, men nu strax efter 8 var jag tvungen att kliva upp. Pallar inte ligga kvar längre!
Vi ska äta julfrukost med gröt, tunnbrödsmörgås och tända ljus till En Shrektigt god jul (mitt påhitt). Därefter blir det dusch, på med snyggkläderna och vid 10-11 ska vi bege oss till Roberts föräldrar. Där blir det jullunch och julklappsutdelning. I och med att Robert har så många syskon, så har vi en julklappslista. Där får man 2 namn som man ska köpa julklapp till och så får man även 2 julklappar. Väldigt behändigt! Skulle bli dyrt annars....
Vid 16 ska vi vara tillbaka i stan, närmare bestämt hos min farbror. Där blir det julmat (igen) och julklappsutdelning. I år fick vi order om att inte ta med oss så många julklappar, så vi kommer ha en avslutande julklappsutdelning hos oss med mamma, pappa och lillebror.

Jag längtar verkligen till att få se folks reaktioner på deras julklappar. Framför allt en av Roberts julklappar och den som jag, Robert och lillebror gått ihop om till mamma och pappa :)

Nu har även Robert klivit upp, så dags för frukost!

GOD JUL

2 kommentarer:

Anonym sa...

GOD JUL! :D

Anonym sa...

god jul sjalv! :)