måndag 10 december 2007

Frånvaro igen

Om det är någon som funderar över min bloggfrånvaro i helgen, så ska jag förklara den lite snabbt. I lördags så mötte jag upp Malin på Coop vid 11 för inhandling av diverse bakattiraljer. Därefter begav vi oss till Pelles lägenhet (innehavaren själv är i Piteå) för julbak. Det blev en massa lussebullar, knäck och ett pepparkakshus. Robert dök också upp på eftermiddagen och hjälpte oss med huset (tack för det). Huset har formen av Eiffeltornet och blev riktigt bra, om än lite småsnett :) Bilder kommer senare.
Middagen hemma bestod av fläskfilé och klyftpotatis med något glas vin.

Senare på kvällen begav vi oss hem till Malin, då hon lyckats övertala oss att komma på fest. Vi var the old guys, men jag tror inte att det märktes allt för väl :) Det var himla roligt, men dagen efter var inte lika skoj. Både jag och Robert var riktigt bakis och trötta. Middagen bestod av pizza och hamburgare, när vi väl kände att vi kunde äta något. Därefter blev man bara hungrigare och hungrigare :) Vid 21 gick jag och la mig, då pallade jag inte längre.
Så, nu vet ni. Bilder och lite utförligare berättande dyker upp senare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är jag som ska tacka så mkt för lånet! Väldans snällt!

Anonym sa...

Jag ska kolla nu när jag snart börjar städa! Förhoppningsvis ligger den här någonstans, om du inte la ifrån dig den hos pelle någonstans? Kram!