fredag 21 december 2007

Fredagkväll

Robert har precis åkt iväg till jobbet. Han har jour inatt på arresten från 19-7 imorrn, men blev inringd lite tidigare. Det var tydligen en fylla, så eventuellt kommer han hem om 6 timmar. Eller så hinner de plocka upp någon ny och då ses vi imorrn.
Jag hade funderat på att gå på bio och se Disneys nya Förtrollad, men jag har ingen jättestor lust att gå dit och hem själv i mörkret. Så jag passar nog.
Antingen så blir det storstädning för hela slanten eller så parkerar jag baken i soffan framför TVn. Borde kanske passa på att se lite Desperate Housewifes. Jag håller på att kolla igenom första säsongen. Har dissat serien förut, men tänkte att jag skulle ge den en chans och än så länge är den rätt bra.
Men först: leta julklapparna som Robert gömt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg Förtrollad igår och den är verkligen otroligt söt :)