fredag 7 december 2007

Fredag hos Johnsson Janson


Det har varit en rätt aktiv dag för oss idag.
Robert hade ställt väckren på 7.30, trodde att han snoozat tills jag vaknade och väckte honom 8.15. Han kom i alla fall iväg till skolan i tid.
Jag fick börja med tvätten innan jag kunde sätta mig och äta frukost.
Påtade på lite här hemma, med tvätt och julgranar, sedan var det dags för mig att bege mig till Birsta och nyöppnade Panduro! Blev ingen storshopping direkt. Det hela gick på 48 kr. En tomteluva (den jag har på bilden) och ett designark som ska användas till en mycket speciell julklapp :) Som ni ser på bilden så är det en rätt så lång luva, men det fanns även en som var "Extra lång".
Därefter bar det iväg till Sundsvall i spöregnet. ANlände lagom tills Roberts lutat skolan. Gick och hämtade ut the special julklapp och därefter gick vi och åt lunch på en kinarestaurang. Jag betalade, för då lovade Robert att sitta och titta på Idolfinalen med mig :D Fast jag måste massera hans onda nacke emellanåt för att få popcorn. Jaja, tjänster och gentjänster!
Väl hemma så pyntade jag klart julgranarna och fixade ett par julkort. Har dessutom läst ett kapitel i Economics. Duktigt värre!
Nä, nu ska jag nog joina Robert i soffan. Såg trevligt ut.
Imorgon är det dags att vara duktig igen, Malin och jag ska julbaka :)

Inga kommentarer: