onsdag 5 december 2007

Dans på teatern

I måndags så var det dags för höstterminens stora dansföreställning på teatern för alla NBVs dansgrupper. Deltagarna var från ca 4 år upp till över 60. Blandad kompott med andra ord. Självklart var vi där med linedancen! Vi var inte så många i år, men vad gör det? Jag var ansvarig för musiken denna gång, liksom i våras. Det är ju helt okej, men nästa gång får folk gärna komma med musiken INNAN föreställningen börjar. Fullsatt var det och mer därtill. Jag fick även, helt oförberett, följa med ut på scen för en miniintervju. Här kommer ett par bilder från den lyckade måndagskvällen


Små tomtenissar

Pyjamasbarn

Linedance (jag är längst ut till höger (nej mitt huvud är inte avkapat, jag har hatt)

Alla deltagarna

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det måste du...