söndag 30 december 2007

Dagens mission

Idag så hade jag tänkt att jag ska sammanfatta mitt 2007 i bilder. Kan väl bli spännande? Jag tror Robert sa att vi hade typ 48 mappar på datorn med bilder från 2007. Lite jobb alltså!

Dessutom ska jag skicka in en beställning med framkallning av bilder. Vill komma igång med min scrapbooking och det är många va de nya bilderna som jag vill jobba med.

Självklart ska jag göra något mer vettig idag också. Jag ska läsa sista kapitlet för Makroekonomin. Sedan är det bara att repetera, repetera och repetera. Jag har absolut ingen aning om hur detta kommer gå ännu. Tycker att det är ett så ointressant avsnitt, så jag vet inte hur mycket jag lärt mig. Men tentan är inte förrän den 18e januari, så ingen panik ännu!

Dags att ta sig an frukosten!

Inga kommentarer: