torsdag 15 november 2007

Torsdag

Ganska skön veckodag, dagen innan fredag.
Halva arbetsdagen är gjord (mer än så faktiskt). Finfika i eftermiddag då kommunchefen slutar. Kommer inte behöva laga mat när jag kommer hem och förhoppningsvis inte heller engagera mig i tvätten.
har precis ätit lunch och idag var en sådan dag då man önskat att man råkat överfylla matlådan lite (vilket man alltid gör när man inte är så vrålhungrig). Jag var riktigt riktigt hungrig + att det var så god mat att man nästan vill ha en extra portion till efterrätt! :P Lasagne pronto. *mums*

Längtar lite till imorgon och min och lillebrors tripp till Birsta. Ska hämta upp honom 10.30 på skolan i lillbrummen. Jag måste försöka hitta ett par bra, inte allt för dyra, vinterkängor. kanske hittar någon julklapp också? Satt och tittade igenom almanackan tidigare idag och insåg att det inte är så långt kvar till jul. Och framför allt inte till första advent! Jag har gjort en liten planering nu över när jag ska baka, byta gardiner och lite sånt. Nu kliar det i fingrarna :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kör försiktigt!!Eva.

Fia sa...

Alltid :)