lördag 10 november 2007

Tenta

Hade tenta nr 2 idag.Robert och jag tog bilen till Sundsvall, så Robert visst var jag skulle skriva medans jag själv hade noll koll.

Klockan 9.00 skulle jag skriva. Vi satt 11 pers utanför salen och väntade. Och klockan blev mycket. Ingen tentavakt ingenting. En tjej hade numret till vår distanslärare i Östersund och efter mycket om och men kom det en människa som kunde låsa upp. Hon hade antagligen blivit inringd för hon hade ingen aning om nånting. Så klockan 10.00 fick vi börja skriva.

Tentan gick ändå oväntat bra. Visst, nån uppgift började jag svara på och sen kom jag på att det inte alls hade med frågan att göra, men men.... Har jag tur så kanske jag lyckades skrapa ihop ett godkänt!

Robert är i Sundsvall till imorgon då han ska på konsert ikväll. Själv ska jag ha middag med en kompis och hans flickvän. Ska fira hans födelsedag och att tentorna är över (för den här gången). Vinet ligger i kylen och groggvirket är inhandlat.
Det blir lövbiff med sting till middag. Ska bli riktigt gott! Håller just nu på att byta värmeljus i hela lägenheten. Det blir några stycken!

Nä, nu har jag tyvärr inte tid längre, måste planera kvällens klädsel. Och ska man kanske fixa nån fördrink till ikväll? Kocken måste ju få en i alla fall :D

Ha en underbar lördagkväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blev den bra???

Anonym sa...

OKej...ja det kanske varierar från ugn till ugn....Hoppas er kväll blir bra:))