torsdag 8 november 2007

Tenta

Nu är tentan i FEKA - Organisation skriven. 5 timmar hade jag på mig. För 4 frågor. 30 poäng totalt. Ett oar frågor gick rätt bra, en inte alls och en sådär. Har jag tur så kanske jag bara behöver komplettera tentan.
Så på mindre än en timme var jag klar. Vilket skämt. Tur att jag inte åkte upp till Östersund för att skriva den! :)
Nästa tenta är på lördag i Sundsvall. Den tänker jag dock inte fundera något på idag, utan jag pluggar lite imorgon, så får vi se hur det går. Orkar inte bry mig så mycket just nu faktiskt.

Nu ska jag ta och sätta mig i soffan med den Geisha-chokladkaka jag köpte till tentan och titta på L Word.

5 kommentarer:

Anna sa...

DUKTIG DU ÄR!!!!! Jag håller tummarna! Kram

Anonym sa...

Håller med föregående skrivare. Kramar mamma

Anonym sa...

Lycka till i S-vall!! Eva

Katarina sa...

Klart det gick bra! :)

Fia sa...

Anna: jo, jag är rätt kung :)

Mamma: shoppingen igår eftermiddag var jag VÄLDIGT duktig på i alla fall!

Eva: det behövs nog!

Katarina: det är ju bara att hålla tummarna. Jag kanske bara behöver göra några små kompletteringar.