torsdag 22 november 2007

Tenta-belöning

Det slog mig igår efter dansen att jag ju hade lovat mig själv ett par nya jeans efter att jag klarade tentorna! Och det har jag ju gjort! :D Robert lyckades därför övertala mig att följa med honom ner till Sundsvall idag på morgonen, då han inte började förrän 13.15, för att inhandla jeansen där.
Och jag hittade ett par! Supersköna och snygga på JC. Mina första Lee-jeans för 899 spänn. Det får det vara värt! Det enda i klädväg jag köpt som varit dyrare var min vinterjacka med täckbyxor. Så Robert tycker att jag ska ha mina nya jeans imorgon på jobbet, då jag ska ha medarbetarsamtal. Det ska tydligen förbättra mitt självförtroende :)
Nä, nu ska jag ta och titta på ett avsnitt L Word. Det är jag värd efter shoppingen, plasmagivande och första svängen till tvättstugan. Om jag har lite energi kvar så kanske det vankas lussebullar ikväll. Eller på söndag :D

Inga kommentarer: