onsdag 28 november 2007

Önskelista

Här kommer min önskelista för i år. Tidigare har jag gjort så att jag önskat mig lite olika saker av olika personer, men nu blir det endast en officiell lista, så man får hålla koll på kvittona istället :)

  • Personlig almanacka (presentkort 285 kr)
  • Pumas I'm going-presentask med både parfym och bodylotion (ca 160 kr på Åhléns och Kicks)
  • klocka på halskedja från Guldfynd (149 kr, finns i slutet av julkatalogen)
  • ansiktscréme
  • nyaste Harry Potter-boken
  • accessoarer från butiken Six i Birsta: punk-/rocksmycken, spetsslips (ca 100 kr), kritstrecksrandig hatt (130 kr)
  • presentkort på IKEA
  • Presentkort på Skopunkten
  • Pirates of the Caribbean 3
  • Täckkjol
  • Svarta icke-tighta träningsbyxor i bomull (finns bla. på H&M's L.O.G.G-avdelning för ca 200-250 kr)
  • Bodylotions, duschcremer och annat till kroppen som luktar gott. Lite lyxigare saker är helt ok! :)
Övriga kläder, smycken och pengar fungerar också om man inte vill välja från ovanstående :)
I klädväg så har jag storlek 39 på fötterna och 40 på resten av kroppen. I alla fall när det gäller saker som ska täcka baken. Upptill kan jag ha 38, så länge det inte är typ skjortor. Då måste jag ha 40. Big but och breda axlar :D

Dags för mig att inta lite nybakade lussebullar!

Önskelistan KAN komma att uppdateras, men då lägger jag in den som ett nytt inlägg.

Mamma och pappa, vad kan ni önska er då?

4 kommentarer:

Anna sa...

Jag har önskemål på glöggfest!

Fia sa...

Jag jobbar på det! :) Får se om det kan bli till nästa helg eller om det blir typ den 15e. Då kan man ju ha julklappsleken också. Vad tror du?

Anonym sa...

Vad duktigt med en önskelista. jag är skitdålig på att veta vad jag önskar mej! Tomas har efterlyst en lista men jag har liksom ingen susning helt enkelt.

Anna sa...

Ja det tror jag blir bra =)
Duktig du är som pysslar och bakar och håller på!
Kram kram