onsdag 21 november 2007

Mycket att göra

Idag har jag en fullspäckad dag.
  • Måste köpa jäst till mitt lussebullsbak som ska ske i veckan (de hade slut på Coop igår).
  • Ska åka förbi pappa så att han får titta på bilen, då den hade ett misstänkt beteende för sig i helgen.
  • Åka till lagerboden för att se om de har någon gammal skruttig stol som jag kan ha på balkongen och göra jularrangemang på.
  • Plocka undan allt vad företagsekonomi och mikroekonomi heter då jag KLARAT TENTORNA!
  • Avvakta svar från min makroekonomilärare för att se om jag ska skicka tillbaka en bok jag beställt, men som det nu ser ut att inte behöva.
  • Åka till InterSport och lämna tillbaka mina nyinköpta vinterkängor, då vänsterskon har en knöl som ger mig skavsår *mutter*
  • Planera julkortstillverkning.
  • Kanske plugga lite?
  • Laga pastagratäng till middag.
  • Linedance med min nybörjargrupp
Ja, det är väl typ så min dag ser ut.
Någon annan som har något intressant för sig?

Inga kommentarer: