torsdag 1 november 2007

Lunchshopping


Sammanstrålade med lillebror på lunchen för lite shopping. Den slutade i två stora påsar fyllda med hemligheter (tills vidare).
På Åhléns har de för tillfället klubbdagar, vilket bla. innebär att om man handlar för en viss summa så får man en rabattcheck. Eftersom vi var så nära detta belopp var jag ju bara TVUNGEN att köpa en liten ljuslykta. En liten röd tomtelykta som jag sett i ett par inredningstidningar på sistone. Kommer att passa bra in hos kommande julpynt :) Hittar ingen bild på deras hemsida, så jag får ta ett kort på den när jag kommer hem.
Nu har jag till och med börjat fundera på datum för glöggfester och på olika konstallationer människor som man kan bjuda. Någon som är sugen på glöggfest i sann julanda?

Update: bild på lyktan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag är det!!! Vi har oxå funderat på glöggfester å så. Glöggmys är alltid så himla trevligt! Köpte en flaska glögg på ett ställe som har inredningssaker i stockholm som heter Granit. Men flaskan är så trevlig att jag inte vet om jag vill öppna den ;)

Fia sa...

Härligt! Då styr vi ihop något! Blossa brukar alltid ha en speciell glögg varje år och nu har de samlat dem i småflaskor i en förpackning. Kan ju vara något :)