tisdag 20 november 2007

I DID IT!!!

Jag klarade även tenta nummer 2! Fatta, ingen omtenta! Så fruktansvärt underbart. Fick D i betyg på kursen. Känner mig otroligt nöjd med mig djälv :D Biträdande chefen tyckte att jag skulle köpa mig något gott under veckohandlingen, men jag unnade mig en inredningstidning istället :) Var inte sugen på något. Ångrar det nu! Är jättehungrig. Ska strax börja med middagen. Robert sitter på bussen hem nu och då ska väl maten vara klar när han kommer hem. Om inte annat för min egen skull, orkar inte vänta! Vi ska göra Pasta italiano idag. eller kanske beställa en pizza? Min mage skriker!

6 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS till dig. Jättekul att det gick vägen, vi gläds mig dig.Du kan väl hälsa till Robert o tacka honom för helgens datasupport.
Förresten, Robert GRATTIS även du till spikningen av din tenta.

Kram till er båda från Fam Johnsson

Anonym sa...

Grattis! /Malin

Anonym sa...

Grattis till er båda med era lyckade tentor.Eva!!

Anonym sa...

Grattis till er båda med era lyckade tentor.Eva!!

Fia sa...

Tack så mycket allihop! *stor kram*

Anonym sa...

Vad skönt! Stort grattis! Vet precis känslan av att lyckas med tenta som man inte egentligen var säker på att klara.