torsdag 1 november 2007

Halloween


Hade laddat upp för lite halloween-mys ikväll. Tänt halloween-ljus som jag sparat för Tillfället som aldrig verkar komma, men nu får de brinna! Robert poppade popcorn och så laddades dvdn med första Halloween-filmen (jag har inte sett någon av dem). Och herregud vad besviken jag blev..... Visst, ljusen brinner bra, popcornen blev en ANING översaltade och filmen sög faktiskt stenhårt. Jag förstår inte riktigt hur den kan ses som bra. Det är en gammfilm, det är jag medveten om, men man kunde väl tänka lite under sena 70-talet också?
Kassa repliker som "Jag hatar killar som kör bil och inte har någon humor". Jag har nog aldrig sett någon dö så fult som den mörkhåriga tjejen i bilen. Ska du dö, så gör det trovärdigt människa! Och han i köket. Blir spetsad i magen/bröstet av en kökskniv och HÄNGER KVAR på väggen. Som om han vore fastlimmad. Lutar sig inte framåt eller nånting. Verklighetstroget värre.
Nä, ge mig något värre, för det där ger jag inte mycket för!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Citygross:)))

Fia sa...

DollarStore för typ ett eller två år sedan faktiskt. 10 spänn styck.

Anonym sa...

FINT!!!