fredag 9 november 2007

Busy day

Idag har jag mycket för mig. För det första så har vi tvättstuga. Första två maskinerna är i.
Jag måste iväg på affären och handla lite diverse + att jag måste på systemet.
Jag ska dessutom ta och plugga lite. Gå igenom två gamla tentor som det faktiskt finns facit till. Kanske hjälper mig att få NÅGOT rätt imorrn.
Sedan har jag ett par småsaker till som är hemligstämplade för tillfället, men rapporterar efter helgen.

Igår fick jag lite shoppingabstinens och tänkte gå ner på stan och shoppa lite och hörde av mig till Anna, som jag inte träffat på ett tag. Hon fick den briljanta idén att vi kunde åka till Birsta istället! Så det gjorde vi. Och vi kom ner efter lite bök med spolarvätskan :)
Blev en del shopping, lägger ut bilder på det sen. Lite kläder, lite ljus och sånt.....
Efter avslutad shopping och middag hemmavid så kommer Anna över till oss och fixar mina naglar. Eller rättare sagt, hjälper mig sätta fast lösnaglar. Blev så snyggt så, men det tog tid! Typ 2 och en halv timme. Lägger upp bild på det också sen. Nu ska jag ta och måla de små underverken!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan definitvit göra den idag...god även efter någon dag:))