tisdag 30 oktober 2007

Skrivkramp


Jag pluggar och skriver så att jag får skrivkramp! Jag har faktiskt lyckats göra 3 (!) uppgifter än så länge, vilket är riktigt bra! Bara 4 kvar, sen kan jag börja på nästa uppsättning uppgifter :P
Jag tänkte köra på varannan-dag principen nu fram till tentan. Varannan dag NEk, varannan FEK. Idag är det FEK. Det är den som känns tyngst. Pratade dock med en kollega igår som fick det hela att kännas lite bättre, efter att jag berättat att jag var inställd på minst en omtenta. Hon hade haft en lärare i en kurs som sa att man bara skulle se omtentan som förlängd studietid och ingenting annat jobbigt.
Har jag dock sån tur att jag faktiskt klarar båda tentorna, så ska jag belöna mig själv med att köpa ett par nya jeans. Klarar jag dem inte på första försöket så får jag köpa mig ett par när de ÄR avklarade!

Veckohandling har vi hunnit med idag också. Fullt i kylskåpet igen! Ikväll så blir det kyckling med wokgrönsaker och stekt ris med ägg. Mumma!

Väntar bara på att hitta en bajskorv i lägenheten igen, för Stuffe går runt och fiser lika illa som i lördags.

Inga kommentarer: