torsdag 18 oktober 2007

Panduro


Jag hämtade ut mitt paket från Panduro i tisdags. Fullt med pysselsaker!
Följande köpte jag:
1 Textpapper God jul (5 ark)
2 Dekorpapper, gammeldags julbilder (4 ark)
3 Textpapper Happy Birthday (5 ark)
4 Vita disktrasor (5 st) kan ritas på med textilpennor och sedan tvättas!
5 Textilpenna röd (beställde även en svart, men den var slut)
6 Scrapbookingsats (66 delar)
7 Quicklim
8 Dekorpapper a5 (24 ark)
9 Kortsats med dekor (för 20 kort)
10 Självhäftande små plastfickor (4-pack, köpte två)
11 Limstift extra strong
12 Ritschablon ramar
13 Dubbelhäftande tejp
14 Limpenna med två spetsar
15 Pappersdekor (20 delar)
16 Häftkuddar

Jag hade även beställt ett par designark + klistermärken-bokstäver, men det var slut. Tar det nästa gång!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi verkar vara rätt lika i vissa sammanhang.Jag har senaste tiden kollat in en massa scrapbooking sidor och funderar på att beställa ett paket men har beslutat mig för att vänta till jag kommer till Panduro i stockholm nästa helg. Jag gör alltid egna fina kort och jag pysslar jämt med alla möjliga saker och material. Ville bara få det sagt :D

Fia sa...

Jag fick ett mail från Panduro nu att de har 10% på alla scrapbooking-saker. Tål att funderas över!
Älska Panduro i Stockholm! Jag fick andnöd sist jag var där. Blev alldeles överväldigad och blev tvungen att ställ amig vid en vägg med klistermärken och bara andas :)