fredag 5 oktober 2007

Nyklippt

Igår var det dags att klippa sig igen. När man har så kort hår som jag så måste man göra det rätt ofta. Det är så frustrerande när det börjar bli så långt att virveln på huvudet är rufsig på morgonen, eller att håret nästan börjar locka sig när man varit och tränat. Som tur är behöver jag inte lägga ut en drös med pengar på detta, utan jag har min egna frisör här hemma: Robert! Första gången han snaggade mig så var det egentligen inte planerat, utan det blev bara ett måste efter ett flertal misslyckade hårblekningar. Ett glas vin innan så! (bilderna är från första klippningen som ägde rum i mars)

Klippning pågår och dagen efter

1 kommentar:

Anonym sa...

Du passar verkligen i så kort hår! Jättefint. Själv drömmer jag mardrömmar om att någon klipper av mig håret. Beror nog på alldeles för ånga misslyckade avklippningar.