lördag 20 oktober 2007

Lördag idag

Skönt med officiell helg. Men jag känner mig redan lite stressad över att veckan snart är slut. Tur att jag inte jobbar på måndag. Ska vara hemma hela veckan och plugga. Vilket kommer behövas! Känns inte så bra inför tentorna, men vad gör man. Kämpar för fullt med NEKen.

Ikväll blir det party. LIna är hemma i stan från Gbg och vi ska fira Sunq och Jappe som har/ska fylla år. Rober toch jag var på stan igår och shoppade presenter till dem från några i gänget. Det blev lite beautyproducts for men. Ansiktsmask, lotions och sånt där myspys som alla vet att de kommer använda i hemlighet :) Och så packade vi ner varsin minivinare i lådan också. Blir nog bra det där. får se om jag orkar/hinner vara ambitiös och göra kort också.

Idag tänkte jag ta itu med det tips som jag fick igår, att man ska ägna 15 minuter per dag till att rensa. Vad som helst. Tänkte ta itu med fönsterbrädan i bibliotoriet idag. Vi har två tomatplantor och en physalis där som jag försökt ta död på en längre tid, men som Robert alltid livat upp. Idag ryker de!
Jag hade även tänkt ta en promenad, men naturligtvis så regnar det! Skjuts till partyt ikväll är redan fixad just på grund av detta regn :)

Nä, nu ska jag passa på att surfa runt lite medans Robert är upptagen med sina skolböcker!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om ni ska ut så kanske vi cs ute i vimlet :)

Fia sa...

Var på kajjan, men såg dig inte. Var ingen kul stämning där igår ändå :/