söndag 21 oktober 2007

Fest

Igår var det party. Två av pojkarna i gänget har fyllt/ska fylla år och så gott som hela det gamla gänget samlades. Till och med ett par som flyttat från stan, men som tog sig hemöver denna helg. Jag hade verkligen sett fram emot det hela! Och den här gången skulle jag hålla ut så pass länge att jag skulle kunna ta mig ner på krogen :)
Tyvärr måste jag säga att jag blev lite besviken på kvällen i helhet. Det var några som bara var inriktade på en enda sak under kvällen och inte verkade särskilt intresserade av att umgås över huvudtaget. Kändes lagom roligt, men det kanske är jag som bara är tråkig.
Ner på krogen kom vi, men det blev inte bättre där. Robert blev inte ens insläppt på krogen, då det var fullt, så jag hämtade ut mina saker och vi begav oss hemöver vid halv två.
Visst, festen var nice, men...

2 kommentarer:

Anna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna sa...

Festen var underbar! Var jag osocial eller syftade du på någon annan? Hade med mig pengar till dig då glömde helt bort det! Kram gumman!