tisdag 23 oktober 2007

Dagens

Dagens toppen: har massor av energi!
Dagens botten: bottenlöst

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kom och städa åt mg, jag har ingen energi alls!!! :D

Fia sa...

Efter veckohandling där det bara var jag, Robert och en drös pensionärer och jag nu ska ta ta i pluggandet så känner jag hur energin långsamt rinner av mig.....

Anonym sa...

Inga problemas, handlar gärna lite till dej! Ge mig en lista på det du vill ha så ska jag försöka hitta. Inte gärna jättestora tunga saker ;)

Anna sa...

Hallåååååå! Jag har nyss varit på skolan har ju praktik! =) Ätit lite tårta för att fira min klarade tenta och nu sitter jag här! Vi kan väl fika nån dag?
Kram

Fia sa...

Toppen toppen! Jag hade ett par saker som blev restade + att man kanske ska passa på att fixa ett par julsaker? :) Ska inte bli för otympligt, jag lovar!

Fia sa...

Anna: Härligt att du klarade tentan! Klart att vi kan fika någon dag! Piken från festen var inte menad åt dig, så du kan ta det lugnt! :)