onsdag 17 oktober 2007

Dagen efter

Igår var det personalfest. Som jag hade sett fram emot denna! Hade till och med lyckats dra ihop ett gäng på förfest hos biträdande chefen. Tyvärr var jag lite tidsoptimist och hann inte riktigt dit i den tid som var sagt + att jag skulle plocka upp en kollega på vägen utan att veta var hon bodde. Lite småkaos blev det, men men....
Jag hann få i mig min grogg och så hanns det med en liten husesyn innan vi (lite försenade) kom iväg till lokalen ute i skogen.
Där bjöds det på fördrink innan det var dags att ta för sig av maten. Jag fick två fördrinkar, då jag vid utskicket av inbjudan hade önskat en extra fördrink och en chokladkaka. Det stod ju att man skulle säga till om man hade särskilda önskemål när det gällde maten! Chokladkaka fick jag också :)
Maten var jättegod och bestod av potatisgratäng, rostbiff, kyckling, sallad och bröd. Och så hade man ju trevligt sällskap!
Kvällen blev jättelyckad.

Väl hemma så ligger Robert och sover och jag känner mig inte riktigt hundra. Kommer dock i säng och vaknar vid nio, riktigt seg. Jag mådde inte dåligt, tro inget sånt, men jag har varit SÅ TRÖTT hela dagen! Så när man började fundera över kvällens linedance-pass så var det med lite bävan. Men passet är avklarat och det gick hur bra som helst. Jag blev jättepigg så fort vi satte igång. Nu är jag nyduschad och fräsch med hur mycket energi som helst!

2 kommentarer:

Anna sa...

Du va BAKIS erkänn!!!! hahaha

Fia sa...

Lite bakis, men kan nog skylla lite på förkylning. Är så förkyld idag!