onsdag 24 oktober 2007

...

Det blev inte mycket bloggande igår. Det var antagligen därför jag hade svårt att sova igår också :)
Jag var dock rätt effektiv. Vi veckohandlade vid halv tio på förmiddagen, vilket gjorde att det typ bara var jag, Robert och en drös pensionärer på Coop. Rätt skönt, men det kändes lite knepigt.
Jag skrev rätt mycket på mitt PM och insåg att det skulle bli alldeles för långt. Jag lyckas inte heller med sidnumreringen. Den ska börja på sidan 3 med nummer 1. Går icke!
Nu har jag dock bara slutdiskussionen kvar och lite finslip. Kanske lyckas med det idag?

Mina planer för dagen är annars att besvara en drös med instuderingsuppgifter i FEKen, börja skriva en sammanfattning för NEKen, översätta en dansinstruktion till svenska för dansen ikväll, äta gröt till lunch och diska. Robert är borta hela dagen, så då borde man lyckas! 2 frågor i FEKen är redan besvarade och nu ska jag in på studentportalen för att se om någon lyckas hjälpa mig med sidnumreringen!

Inga kommentarer: