fredag 10 augusti 2007

Sista dagen på jobbet

Nu har jag snart gjort min sista dag på jobbet. Det känns nästan lite pirrigt i magen! Om allt går som det ska kan jag lämna kontoret om ca en halvtimme. Nu väntar jag bara på att mina nya ersättare ska skicka iväg en fil och att det ska gå bra. Alla lösa papper är undanstökade och vidarebefodrade.

Även Robert gör sin sista dag idag på "sommarjobbet" och ikväll ska vi ut och äta med familjen för att fira detta lite :) Grillbuffé på Kanal Cafét. Jag hyser inga tvivel om att det kommer bli en jättehärlig kväll, framförallt om vädret håller i sig!

Sista dagen känns faktiskt lite knepig. Det är knappt några här, alla kommer tillbaka från semestern nästa vecka. Och så ska jag ju tillbaka hit och börja jobba igen den 3e september! Jag ska jobba extra ett par dagar i veckan när jag börjar plugga. Dock har jag ingen aning om i vilket rum jag ska sitta! Jag vet att mitt kontor kommer tas över av en av mina ersättare, men mer än så vet jag inte!

Så: tack och adjö Ekonomikontoret för denna gång!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Hittade hit via Insperationsbloggen. Kul med andra bloggare på orten. Är lite avundsjuk på dig som ska börja plugga!