tisdag 7 augusti 2007

En helt ny dag

Idag är det premiär för min nya blogg. Vad ska vi då inviga den med för klokheter? Kanske lite om mig själv och vad jag har för planer för denna blogg?

Jag bor, för tillfället, i Härnösand med sambo (Robert) och 2 katter (Stuffe och Dosette). Jag gör nu min sista vecka på det arbete jag haft i nästan ett och ett halvt år. På tisdag åker jag till Sunny Beach, Bulgarien med Robert i 2 veckor. Därefter ska jag börja plugga några lösa kurser i ekonomi på distans med bas i Östersund. Under tiden ska jag försöka hinna jobba lite extra, där jag arbetar nu.

Vad vill jag då fylla denna blogg med? Jag har tänkt följande:
  • saker som gör mig glad/mindre glad
  • sådant som inspirerar mig
  • glimtar ur min vardag
  • tankar om framtiden och drömmar

Något ditåt. Påfyllnad kommer inom kort!

Inga kommentarer: